دسترسی سریع
ارتباط با استاد
امکان بازگشت وجه
در این دوره کوتاه و کلیدی قصد داریم تا شما را با مهم ترین نکاتی که باید در سئوی داخلی وردپرس بدانید، آشنا کنم و در این راه به شما کمک کنم.

سئو داخلی که به سئو پایه هم مشهور است شامل موارد مختلفی مثل محتوا، کدنویسی، پیاده سازی فنی، ساختار و نمای سایت می‌شود. مدیران وب سایت باید تمام تلاش خود را بکار ببرند که نتایج کار طراحی سایت و تولید محتوا برای موتورهای جستجو بهینه سازی شود. این فرآیند همان سئو داخلی است. سئو داخلی به دو بخش سئو تکنیکال (ساختاری) و سئو محتوا تقسیم می‌شود. فرآیندهای آن تنها روی رتبه گرفتن تمرکز ندارند بلکه به بازاریابی اینترنتی موفق هم منجر می شود.

نقش سئو داخلی در بهینه سازی چیست؟

تا زمانی‌که داخل سایت وضعیت مناسبی نداشته باشد نمی‌توان انتظار داشت سئو خارجی نتیجه بخش باشد. بنابراین بهینه سازی سایت باید از داخل سایت شروع شود، پس از اینکه وضعیت داخل سایت به وضعیت مناسبی رسید نوبت به سئو خارجی می‌رسد. زمانی که کارشناسان وب24 به بررسی سایت‌های مشتریان می‌پردازند، مشاهده می‌کنند اغلب سایت‌ها حتی سایت‌های بزرگ و مشهور کشور در بخش داخلی خطاهای بسیاری دارند که پیش از هر اقدامی باید این مشکلات اصلاح شود و پس از آن به سراغ سایر تکنیک‌های سئو برویم. اهمیت این موضوع از آنجا آشکار می‌شود که تا مشکلات داخلی سئو برطرف نشود کلیه اقدامات خارجی بی اثر و یا اگر نخواهیم اغراق کنیم کم اثر خواهد بود.

فصل اول : مقدمه
فصل دوم: افزونه های مهم
فصل سوم: ساختار سایت
فصل چهارم: تنظیم متا

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 1 رای
499,000 تومان
1 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
1
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

1 دیدگاه برای دوره جامع آموزش سئو وردپرس (مقدماتی تا پیشرفته)

  1. hojatdev(خریدار محصول)

    سلام دوره چه زمانی شروع می شود؟

    پاسخ
    • رضا دایی حسینی

      سلام در آینده نردیک اطلاع رسانی انجام میشه

      پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.